Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, February 9, 2009

Komentar Moderator - Hj Mang no 13

Assalamualaikum wr wb
Kaifa haluka

Idea untuk mewujudkan blog ini di cetuskan oleh Th Hj Mokhtar b Omar (no 17 ) semasa majlis kacau bubur asyura' 24 Jan 2009 baru2 ini. Gambar2 ni boleh lah dimasukan dalam blog untuk dinikmati bersama ujar Hj Mokhtar lagi memulakan idea beliau. Saya mengambil initiatif untuk mewujudkan blog ini atas tujuan2 berikut :
1. Untuk lebih mengenali jiran2 di Taman Jejawi.
2. Mewujudkan saluran maklumat untuk kebaikan bersama.
3. Menyalurkan berita2 kelahiran, sakit, kematian dan Kegiatan Badan Kebajikan Alor Jejawi yang di hidupkan semula pada mesyuarat pertama petang 24 Jan 2009 baru2 ini.
4. Perkongsian data dan maklumat.
5. Amal Maaruf nahi mungkar.

Saperti yang disebut oleh Hj Ismail Ambak pada majlis tersebut, tiada tulisan/kegiatan 'kepolitikan' dibenarkan dalam blog ini.
Buat sementara waktu, semua maklumat yang hendak disampaikan didalam blog ini, seharusnya dihantar melalui saya. Sehinggalah saya mendapati ketelusan kita didalam blog ini terbina dengan etika yang baik, (kerana saya bertanggung jawab dengan Suruhan Jaya Multi Media) selepas itu saya akan memberi acess untuk pengguna2 lain untuk menulis serta melantik moderator lain.

Blog ini juga di link dengan soal jawab ugama, ceramah2 agama (Jakim) dan sudut hiasan rumah. (lihat diatas)

'Jiran Sepakat membawa berkat'

wassalam
Hj Abdul Rahman b Hj Jusoh
13, Taman Jejawi, 23000 Dungun

rahmaju@gmail.com
rahmaju@petronas.com

019 915 0007 / 013 920 7107

No comments:

Post a Comment